Tjaa! :D

Tänkte berätta lite om gårdagen! :)
För det första vill jag tacka alla fina mänskor som gjorde 'jul-kvällen' mysig, underbar och allt de där <3
Okej, de flesta träffades i reimari för att köpa lite julmat, när vi var klara efter kanske en timme åkte vi till myyri och göra iordning allting
Kvällens Meny:
-Risgynsgröt
-Köttbullar
-Mandariner
-Jultårtor
-Vattenmelon
-Nötter
-Godis
-Läsk
-Något annat?? :D
Vi satte två mandlar i gröten, och bestämde att de som får mandel kommer till näst att få pojkvän:) och gissa vem som fick den ena....JAG!!! :D:D:D (fanny fick den andra :D)
Vi pratade, skrattade, hade skoj och åt, tills alla var helt proppmätta!
Senare på kvällen kom fler mänskor:)
Har glömt att berätta om att vi filma fanny då hon sjöng, hahahha fyfan det var nog kul det :D
Och pinan slutade tyvärr inte där för stackars fanny, vi satte bl.a. en halv, uppäten melon på hennes huvud :D och så gjorde vi lite andra saker som jag tyvärr inte kan berätta här, ifall fanny läser detta :D mehehehheheh.
Kvällen slutade där vid 23 då vi alla for hem.
Så tack ännu en gång för en super kväll;)
ps. bilder borde komma bara jag får dem av någon, för jag hade själv glömt kameran hemma :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0