Jul, jul, strålande jul

Guud vad överraskad jag blev igår! Heheh fick en julklapp jag inte ens hade tänkt på att önska mej:)
När vi började julklappsutdelningen, fick jag ett paket som det stod försiktigt på (tänkte att det var någo kärl). Men när vi sen började öppna klapparna och jag fick en datorväska började jag undra lite. Fast då tänkte jag nog att det kunde vara bra med en sån ifall man nångång får en dator :D Till sist öppnade jag fösiktigt-paketet.. och nu kan ni ju gissa vad som fanns däri: en dator!!! shit vad glad jag blev :O :)
Julen var annars också lyckad, firade den med kusiner och mammas syskon i Kimito. Vill också tacka kompisarna för jättefina julklappar, öppnade faktist de flesta igår:)

Kommentarer
Postat av: lissu pissu

HAHA man vet direkt vem joel e! ligger helt som harri:D:D

2011-01-02 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0